Urpo treenailua ja lenkkeilyä

Viime viikolla sain keskittyä täysin rauhassa ajelemiseen ja oleiluun, kisa kiireet alkavat painamaan vasta ensi perjantaina. Kolme urpo lenkkiä tuli kuitenkin ajettua:

Keskiviikko:

Ei duunia joten suuntasin Hiskin kanssa Sotungintielle jossa tapasimme Anteron. Jätkät veti 3 x 10 min ja mun oli tarkoitus roikkua peesissä parhaani mukaan. Nihkeä fiilis ja kun Pepen temporentti on heti alussa loivaa nousua niin huostihan siinä kävi. Vauhtia jotain 42 km/h ja siihen loivaan kun alkaa tulemaan rakoa niin ei mulla enää ollut jalkaa ajaa sitä kiinni. Rullaisin rauhakseen toiseen päähän ja kyttäsin milloin tulevat takasin. Käännyin tempojunan eteen hyvissä ajoin ja yritin kiskoa itseni samaan vauhtiin. Ehei, se mikä olisi onnistunut viime syksynä ei onnistunut enää alkuunsakkaan. Katselin taas loittonevia selkiä. Vedin parivaljakon kiinni palautuksen aikana ja sama rumba toistui kolme kertaa yhtä huonoilla tuloksilla.

Joo, pystyn nostamaan vauhdin nopeasti sinne 40 km/h nopeuteen mutta siinäpä se sitten onkin, mitään annettavaa ei ole eikä peesissä jaksa roikkua. Pepen reitti on nyt tämän suhailun jälkeen todella tuttu taas.

80,2 km, aika 3 h 37 min.

Pk 2 h 4 min Vk 1 h Mk 33 min

-------

Torstai

Naisten lenkki Mustavuoresta. Pääsin niin myöhään töistä että menin metrolla Mellunmäkeen. Meitä oli neljä naista ja todella kivaa oli taas. Noora ja Ronkainen vetivät vetoja, mulla oli jalat eilisen jäljiltä aivan tyhjät joten itse en niihin osallistunut. Porukka vedettiin kasaan aina sopivassa kohtaa.

Ilta oli yllävän kylmä ja meinasin jäätyä pyörän päälle. Tulimme siihen tulokseen että se on metro matka kotiin. Mulla on ollut filosofia että siirtymät täytyy jaksaa ajaa, jos ei jaksa niin turha se on lenkillekkään lähteä. Urpo viikko.

54,4 km, aika 2 h 21 min

Pk 1 h 32 min, Vk 42 min MK 4 min 30 sekunttia !

Edistystä tai sitten olin niin jäässä etteivät sykkeet enää nousseet.

-------------

Sunnuntai

Lepäsin kaksi päivää ja viikon typerät lenkin hengessä suunnittelimme ajavamme Rollen kanssa Kehä III:n päästä päähän. Tosi fiksuu eikö?

Noh, minä olin todella tahmeassa kunnossa, ei oikein kulkenut joten olin hyvin vahva jarru & hinattava. Kun pääsimme Kivenlahteen mulle valkeni että taidan olla kipeä. Olo huononi ja vauhti tippui kokoajan. Yritin pitää sykkeen PK:n puolella koska VK:llä olo oli infernaalisen huono. palelu ei helpottanut tilannetta yhtään.

Eihän siinä mitään, Rolle veti mut Bemböleen asti josta lähtti jatkamaan kehän ajoa ja mä rullailin himaan.

Kotona sitten nousi kuume ja tämän viikon kuvio taitaa olla sitä myöten selvillä. Toivottavasti parannun viikonlopuksi koska muuten Porissa kisa hääräys voi käydä aika raskaaksi.

72,9 km, aika 3 h 30 min

PK 2 h 20 min, VK 46 min, MK 6 min

Kommentit

Suositut tekstit