Ankka joka suustaan töräyttelee

Mä olin vielä hetki sitten vielä ihan lomalla. No en ole enää.

"Ei kyl noin huonossa kunnossa uskaltais ulkomaille lähtee pyöräilee"

Suora viittaus minuun ja minun jo lengendaarisen paskaan kuntoon.

Mä oon nyt puolen vuoden sisään saanut kuulla ihan kaikkea shaissea vähän joka suunnasta. Oot liian lihava/treenaat väärin/Oot vaan ihan paska/Osaatko ajaa edes autoa/Tiedätköhän sä pikutyttö mistään mitään/Pitäskö sun ettii uus harrastus kun joudut vetään noita lääkkeitä/Ei sua mikään vaivaa, kuvittelevat vaan... lista on loputon!

Saatanan ankat, hommatkaa käytöstavat. Mun velvollisuus ei tietääni ole kuunnella näitä kaikkia typeryyksiä ja töräytyksiä. Rajansa kaikella.

Tuntuu että Suomessa porukka elää sillä että kun toisella menee huonosti ja siitä sitten iloitaan. Ja siitäkin iloitaan että ollaan parempia kuin toiset. Herätkää!

Tähän samaan hengenvetoon mä kiitän teitä kaikkia oikeesti kivoja ja ihania ihmisiä joiden kanssa tulee viihdyttyä todella hyvin ja joiden kanssa on oikeasti ilo ajaa lenkkiä.

Cheers!

Ps. Vahingoniloiset voi sitten sunnuntaina katsoa Royal ajojen tuloksista miten hitaasti tällä kertaa ajoin ja todeta että ite olisin ajanut paremmin. Nauttikaa!




Kommentit

Suositut tekstit