Hän joka pideydessä vaeltaa

EVH-testin tulos tuli ja se oli negatiivinen. Eli ei astmaa, ei rasitusastmaa eikä urheilijan rasitusastmaa. Lääkäri olisi halunnut että jatkan ilman lääkkeitä pari kuukautta ja tulen sitten kontrolli käynnille. Muuten kiva mutta mä olen viettänyt viimeiset 6 viikkoa kotona kipeänä (4 flunssaa ja yksi tulehdus) joten koulut ja duunit on olleet aika lailla jäissä sekä koulusta valmistuminen lykkääntyy.

Kahdeksi kuukaudeksi saan nyt sitten inhaloitavaa kortisonia ja mulle jäi tosta puhelusta ihan selkeä fiilis että a) mua ei uskota b) haluan syödä turhaan kortisonia (kaikissa papereissa lukee pyöräilijä, joten tottakai mä haluan sitä kortisonia) c) keksin itselleni tässä tautia jota en sairasta ja saan vielä täysin turhan diagnoosin. Selkeästikkään lääkäri ei olisi ollut halukas lääkitsemään ainakaan näin puhelimen välityksellä.

Pef  testit nyt  taas kerran kotona kahteen kertaan ja kontrolli käynti parin kuukauden päästä.

Painoa mä olen menettänyt nyt suunnilleen 10 kiloa, osa varmaan lihaskatoa kun mitään liikuntaa ei pysty harrastamaan. Nyt mä toivoisin sellasta normaalia suorituskykyä että jaksaisin käydä koulussa ja olla terveenä pidempään kuin pari päivää kerrallaan.

Vähän sellanen dead end fiilis.

Help, I need somebody,
Help, not just anybody,
Help, you know I need someone,
Help!




Kommentit

Suositut tekstit